Äventyr och nya planer!

Förutom att fastighetsskötaren kom flera timmar för sent och att han höll på både före och efter lunchen hans så har vi haft en finfin dag med en gnutta äventyr! Äventyret får jag lov att återkomma till imorgon för nu är det hög tid att sova. Vi är så otroligt trötta efter den här dagen! När vi kom hem fikade vi munkar köpta på "augustifesten" och sedan har jag suttit och sökt 9 jobb (det blir 25 st noterade ansökningar på två veckor, fler idéer någon?). Nu SOVA!

Måste bara berätta en sak jag är så glad över! Om mindre än 6 dygn kommer vi befinna oss hos Caroline och hennes familj i Iggesund, Hudiksvall! Är så glad så för det! Det bestämdes kanonsnabbt idag och min iver är inte liten den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback