Ett par sommardagar...

Vi hade en bra och mysig dag i hettan igår, både inne och ute. Max njöt av att ligga i skuggan på balkongen och Jennie tyckte sig bada genom att sätta sig i uteleksakslådan som det var lite vatten i sedan jag tvättat av sakerna.

Efter Anna-lilla-hjärtat åkte förut idag så städade jag kök och vardagsrum så iallafall det är fint. Men det är bara att fortsätta slita här hemma så blir jag nog snart nöjd! ;D

Har haft ett par jättebra och mysiga dygn med Anna här hos oss och jag har till och med känt mig pigg! Därav är jag också extra glad och sprallig förstås! Härligt, härligt.





Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill också va så liten att jag kan sitta i en rosa plastlåda!

2009-08-07 @ 17:57:35
URL: http://marcuspet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback