Gör nåt kul av det jobbiga!



Såhär brukar min kära fästman vara... (sen bild). Killar verkar inte se sådant som tjejer ser. Jag vet inte om det kanske inte gäller alla? Men enligt min erfarenhet känns det som vi är födda sådana.

Jag städar oftast gärna och helst ofta så det inte blir så jobbigt när man gör det. Jag vet att jag överdriver ibland men det där är något jag får fortsätta jobba på ;) Hur som helst, jag förenar gärna nytta med nöje så som bra musik, ett glas vin eller två till städningen, det är något som fungerar utmärkt hemma hos mig! Sen är det alltid roligt att städa med sällskap, med en vän - att hon hjälper till här och jag hos henne :) Städning kan faktiskt bli kul och...
 
...allt blir ju som man gör det till, eller hur! :


Kommentarer
Postat av: Hella

här hemma är det tvärtom, Nicke får ha på sig outfiten och städa... fniss



Nä men han är den som vill städa ofta, men 1 gång i veckan när man inte har husdjur/barn funkar juh

2009-08-24 @ 19:32:06
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Dumma person! Kom hem till mig o städa :D:D

2009-08-24 @ 20:59:14
Postat av: Marina

Jag älskar att städa, dammsugaren går minst 1 gång om dagen... Fick en sån där outfit av tjejkompisarna när jag fyllde 25.. tyckte det passade in till mig, i andra paket fick jag en gammal städrock, sen sa att du får ta på klädsel efter humöret.... Kram

2009-08-24 @ 21:53:06
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: PoA

Det stämmer verkligen inte.. jag städar som en kvinna!

2009-08-24 @ 23:55:46
Postat av: viktoria

Det verkar som du har samma problem som jag=) Det ligger nog helt enkelt i vår natur. Men man får kompencera bra. Robin lagar dammsugaren som jag använder:P

2009-08-25 @ 16:35:49
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback