Grattis Gabriel 1 år!

Jag, Marcus och Jennie mötte Anna på stan vid kl 10.30 idag för att klumpa runt och försöka hitta någon fin present till Gabriel tillsammans. Har hållt lite utkik ett bra tag så jag hade lite idéer, dock blev det inget av det men vi blev nöjda över presenterna. Ett jättefint mjukisset tröja och byxa och så två fina, och bra, träpussel. Han blir nog glad av de sakerna, det tror jag det. Lilla underbart söta Gabriel fyller alltså 1 år idag och efter shoppingrundan åkte vi ut till Navestad dit Farre, Malin, Gabriel och kissarna flyttat nyligen. Vi var där i några timmar och myste runt och busade samt åt en hel del god tårta och annat fikabröd. Återigen fikar jag.. höhö! Inte för jag brukar göra det så ofta egentligen, men för ofta för min smak.

Efter vi firat Gabriel åkte vi till pappa för Marcus skulle hjälpa honom med nåt med datorn. Jennie busade en del med sin morfar (och det uppskattades!) och jag låg i soffan och drack vatten. Återigen har jag haft megahuvudvärk och varit illamående. Undrar om jag gått o fått tillbaka den där jäkla migränen jag hade för många år sedan.. för numera brukar jag aldrig ha ont i huvudet! (innan detta startade för några veckor sen då).

Håller på och packar nu, imorgon = semestertripp =)!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback