Vad gör man...

Den lilla söta trotsiga har (tro det eller ej) somnat och karln är på rymmen. Vad gör man?

Ja, vad gör man när hemmet är städat, kvällsmaten åkt ner i magen, barnet sover och killen roar sig på annat håll? Jag har tråkigt. Jag har inget att göra. Hmm. Nej, jag visste väl att det där inte kan stämma! Jag har alltid saker att göra, det bara är så! Faktum är att jag till och med skulle kunna ta mig tid till egentid, att i lugn och ro krypa ner i soffan med mitt kära duntäcke och sätta igång en riktig tjejmovie. Eller så skulle jag kunna krypa ner i sängen och läsa kapitel efter kapitel i min älskade bok, fortfarande om Bella och Edward förstås. Ja, vi får allt se vad jag hittar på. Måste väl erkänna att det är rätt skönt att vara ensam iallafall...


Åh, tänk om man hade en sånhär fluffsoffa att krypa upp i. Med mina tända ljus nu fattas bara denna!

Kommentarer
Postat av: freyda

haha, häftig myssoffa! :) sjukt snygg bild på dig!

2009-08-16 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback