Längtan.

Idag är jag less. På mycket. Men främst på min idiotiska mensvärk jag lyckats få den här gången. Det blir snart en alldeles för varm dusch på stackars magen min. Bara min älskade kommer hem snart från tippen. Han är duktig och iväg för att slänga halva vårt vindsförråd som vi rensade ur. Inne på andra lasset nu, och sista, så han är nog snart hemma igen. Undrar om min lilla tjej vill duscha med mig kanske, och leka med ankorna. Jag ska fråga henne. Svaret att hon inte vill är dock högst tveksamt att få till ord som bada, duscha och sådant... Hon kommer säga "bada!" och börja försöka få av sig tröjan =)

Redan imorgon kommer jag må mycket bättre igen så jag längtar mest till att den här dagen ska ta slut. Det är inte ofta jag känner så direkt. Men imorgon är värken nog lindrigare och för var dag som går närmar vi oss vår lilla semestertripp! Tänk att det kan bli av, att vi får åka iväg något på semestern över huvud taget, och uppåt i landet och dessutom till de älskade som bor där och som vi aldrig får möjlighet att träffa annars numera! Som en dröm känns detta. En vecka kvar av semestern nu och den ska vi ta till vara på och rå om varandra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback