Några dagar som gått...

Några dagar har passerat, det inklusive solsken som betyder glädje oftast för mig. I söndags firade vi svärmor och där fick vi thaimat som är det bästa jag vet! Britt tyckte om sin födelsedag för den var lugn och skön med en massa Nenne-Bus. Jag drack ett par glas rött där med så även min dag var fulländad ;) Vi sov över i Linköping och när vi skulle åka hem dagen efter åkte vi in till Norrköping - hämtade upp Milla och handlade. Hon gjorde sedan världens födelsedagsmiddag (tyvärr var jag brakmätt redan efter förrätten som var fantastiskt god - kokta färska rödbetor med ruccola och "fetaostmojs" ;p) till mig och så gick det åt lite rödvin förstås! Tack älskade du för min fina kväll jag fick i present <3 Och för att du var så jäkla sexig i julförklädet, höhö!

     


Min mor var Nennevakt med kort varsel (tack tack!) under tisdagens eftermiddag så att jag och Marcus äntligen fick lite tid att ta itu med vårt vindsförråd som varit överfullt av "skit". Jättskönt att få det gjort. Vi kastade nog hälften av allt i förrådet! Eller allt står där uppe, vi ska iväg till sopen imorgon och vräka bort allt. Nu återstår det en del "ta kort - lägga ut - sälja - skicka" av en massa saker så vi hoppas på lite barnvakt av någon snäll själ (ja, inte vem som alltså ;)) igen snart.


Nu tacos! Mer blogg imorgon. Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ni råkar inte ha ett högt, smalt badrumskåp som ni vill bli av med lite billigt... ;)

2009-08-20 @ 20:37:18
Postat av: Anna

Ring oss :) Puss!

2009-08-21 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback