Sista dagen på ännu ett år...

Städdag idag med då. Men nu kan jag pusta ut för nu är det rent, och jag ska nog lägga mig så fort Jennie somnar. Det kan behövas, är hur trött som helst och så väntar lite kalasande imorgon så då vill jag må bra.
Vi har faktiskt inte gjort så mycket mera idag, städningen tog all min tid nästan. En kort promenad blev det med och lite gungande i en lekpark. En sväng till affären efter snacks tills imorgon. Imorgon blir jag visst lite äldre igen...

Jennie har idag provat en av mina sommarklänningar jag hade som liten, söttit!


Här pratar Jen för fullt i telefonen med Milla.
 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jaha då är klockan 00:21 ... grattis på födelsedagen Thina!!

2009-08-10 @ 00:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback