En Lotta i vårt hus

Gårdagen bestod av lite fix av nödvändiga saker. Bland detta fanns då besiktning av lägenheten, dammsugning, en tupplur, söka dagisplats och skicka in en massa papper till ett av pappers-Sveriges alla saker. Vi tog även sprutan igårkväll jag och tösen (och Marcus genom jobbet under dagen). Jennie mår som vanligt och jag har ont i armen och lite sjukdomskänsla. Men det går väl över snart kan jag tro.

Vi ska äta frukost nu, och göra oss iordning inför lite Lotta på Bråkmakaregatan och besök av mamma och Margareta. Då blir det fika och babbel minsann och ikväll ska jag och Marcus mysa med tacos, ensamma, i soffan till Idolfinalen. Jennie kommer sova över hos farmor och farfar och vi får en riktigt välbehövlig (ni anar inte!) sovmorgon imorgon bitti. Efter sovmorgonen ska vi dra iväg och se New Moon i Linköping innan vi hämtar hem snuttan igen. Längtar =) Detta behöver vi grymt mycket just nu! Och jag lovar att jag ska försöka koppla av hur mycket som helst!

Appropå Lotta. Alltså jag har verkligen en liten Lotta här hemma...

                              


Kommentarer
Postat av: Christina

ha ha Bestämda lilla fröken..! <3

2009-12-11 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback