En lördag med New Moon


                                            

Vi har haft en bra dag tillsammans jag och Marcus, idag innebar det sovmorgon och bio! Vi såg New Moon äntligen och jag förvånas över hur bra man faktiskt kan lyckas göra en film av en tjock bok. Jag var lite rädd att bli besviken men det blev jag verkligen inte. Hur ska jag kunna vänta på nästa film? Ja, jag kan ju iallafall börja med att fortsätta läsa klart böckerna, pausade lite i slutet av tredje boken eftersom jag inte tycker att just tredje boken är så bra.. Det var lite komiskt när filmen slutade och JAG visste fortsättningen... Hur gärna ville jag inte berätta om den för Marcus då tror ni?! hihi.

Igår var mamma och Margareta här, jättetrevligt att de kom hit. Jag var hängig och lite febrig efter sprutan men Jennie mådde bra även fast hon inte var sig själv riktigt. Hon var en riktig liten mammagris när de var här igår faktiskt. Sen på kvällen kom hennes farmor och farfar för att hämta henne och låta oss få en välbehövlig sovmorgon. Och det var jätteskönt! Lika skönt som det var att få tillbaka henne idag hehe :) Det är alltid så och det är väl så det ska vara!


Jennie hos doktorn.


Den här underbara glasnallen fick Jennie av Margareta, och den ska pryda en plats på en vägghylla i hennes kommande rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback