God jul!

Nu är allt förberett inför imorgon (kylen är proppfull!) och vi kan ha vår traditionella julmorgon (återkommer om den imorgon) i lugn och ro. Granen är även klädd nu men vi bestämde oss för att bara klä ungefär halva granen haha. Så att allt ska få sitta kvar ett tag tänkte vi :) I toppen satte Marcus dit en pytteliten stjärna i brist på annat ;) Men bättre en liten än ingen alls! Nu ska jag lägga mig, behövde gå och lägga mig redan vid 18-tiden idag men det gick ju inte! Så en natts god sömn kommer göra mig gott.

Imorgon julafton, och jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL!

                                         
                                         


Kommentarer
Postat av: Mattias

GOD JUL!!!!!!!

2009-12-24 @ 08:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback