Mitt lilla barn...

Mest tänker jag säga det med bilder för jag har hård tidsbrist just nu ;P Igår när jag hämtade lillan på dagis blev situationen såhär som första bilden visar, hon gjorde det mesta för att INTE få på sig kläderna så att vi kunde gå ut. Till slut var vi klara för att traska iväg... Vi lekte ett bra tag ute i snön och Jen tyckte det var lite häftigt kan man säga :) Hon var ju så liten förra året när hon såg snö så jag tror inte att hon minns det riktigt. När vi sen gick hem och var nästan hemma träffade vi på en frusen katt som ställde sig in hos oss i hopp om att få följa med in. Men det gick ju inte! Tyckte synd om den men Jennie klappade kissen och kallade den Max ;D
Hemma sen myste vi, fikade och flyttpackade lite.

Nu ska jag hämta snuttan med pulka och vara ute en stund i den härliga snön som nu kommit!









Kommentarer
Postat av: sarase

va underbart söt hon är din lilla Jennie :)



åh tack.. jag hoppas verkligen det blir bättre nu :) Det finns hopp! Snart e det jul.. tiden går så fort. Hur mår du? Hoppas allt e bra med er! Stor kram

2009-12-16 @ 18:19:12
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskade lilla unge =))

2009-12-16 @ 22:50:15
Postat av: mamma

men Jennie ska väl inte bo i en flyttkartong..

2009-12-18 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback