Varför kan jag inte sova!

                     Min Max softar just nu på skötbordet som vanligt... Min älskade pojke!
                         

Gick och lade mig strax efter sju-tiden ikväll p.g.a. min extrema sömnbrist som nu råder, och som har orsakat ständig huvudvärk och ont i kroppen. Vaknade efter kl 21 och sen kunde jag inte somna om! Så nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra. Jag ska dricka ett glas varm mjölk (minns att det hjälpte när jag var yngre, men dricker aldrig mjölk numera) - värt ett försök och sen krypa ner igen.

Har nu suttit och läst alla fina kommentarer på FB efter Rickard Thorngren's död som inträffade den 4 december nu. Blev riktigt ledsen när det gick upp för mig att det verkligen är sant. Vi har inte setts på några år nu men oj så många minnen det finns! En del av uppväxten liksom. Minns alla gånger vi hade sällskap på Kimstad-bussen, nyårsaftnar, när du kom till Viken för att jag och Milla ringde efter dig... Minns vilken genomgo, omtänksam o rolig kille du var och kan omöjligt förstå varför detta behövde hända. Men jag hoppas att du nu vilar i frid.

Kommentarer
Postat av: mamma



Max är ju så goo där han ligger på skötbordet.

2009-12-10 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback