Bus i farten igen..

Det har ju varit ett elände nu igen med dessa tänder som ska göra så förbaskat ont när de kommer fram! Stackars ungar, jag förstår deras frustration och de som bara skriker. För nu vet jag att det inte är så lätt det där tydligen. Alla Jennies tänder har varit jobbiga att få. Nu är det sjätte som är på g och som hon är så arg på. Idag har det varit lite lättare iallafall, det märks så tydligt på skruttan. Har inte behövt bära-hela-tiden på henne något alls nästan och hon har lekt själv bättre än någonsin! Hon tycker ju om det så mycket och det är bra, för den fria leken är den bästa.

Jag själv har mest slappat, sovit och tittat på lillstumpan idag medan hon lekt så sött i hela lägenheten. Är fortfarande sådär sjukt trött. Men imorgon ska jag försöka komma ut på promenad skapligt på dagen så att jag kommer igång och mår lite bra, samt kanske får en del gjort  här hemma då.


     
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback