FettisdaN

Fet-tisdagen, eller ja Fettisdagen innebär att man bör äta så mycket grädde att man blir fet tror jag. Själva grädden är inte direkt lockande för mig men semlor är gott gott bara man har extremt lite grädde och mycket mandelmassa. Den lilla grädden man har får mycket gärna vara rosa kan jag tillägga.

Jag är lite av en expert på semlor faktiskt då det i efterhand känns lite som att jag levde på det under min graviditet. Så för mig blev det många extra kilon tillslut och då inte bara på fet-tisdagen.

Jag undrar ja om det kan tänkas bli några semlor idag för vår del. Kanske.

Ett enkelt recept på semlor ska jag förstås lägga ut! Hur många tänker ni äta idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback