Fullt upp idag

Ja ojojoj idag har jag (VI) haft totalt fullt upp helt enkelt och hur mycket jag än har känt att jag vill skriva så har jag inte hunnit med datorn något. Nä, för idag har det varit städ och allt möjligt som gällt. För imorgon (nu idag egentligen) är det Jennies födelsdag nr 1, ja förutom dagen hon föddes då förstås hihi.

Jag återkommer imorgon, senast på kvällen :) Men vill försöka hinna blogga lite på förmiddagen. Sov gott alla!

Här är vår busunge som leker och far runt så bra så. Den lilla gungstolen fick hon ju av min farmor för ett tag sedan.
   

Kommentarer
Postat av: fia

grattis till stora tjejen...Såg henne i nt idag:-Dkramar från oss

2009-02-21 @ 10:39:57
URL: http://minabus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback