Hemma hos Titti




Här på bilden ligger min faster och gosar med Missan som ligger i Saras knä. Så sött så och kisse var så gullig och snäll, men hon störde sig på att jag pillade med hennes lena små öron så fort hon kom till mitt knä. Hon gjorde några försök, men när min hand åkte dit igen hela tiden (fast jag försökte låta bli!) så gav hon upp.

Jag och kusinen hade bestämt date i några timmar mellan hennes hektiska schema med jobb och plugg i lördags. Så vi bestämde oss för att vi skulle ses alla tre.. jag, Sara och Christine. Vi åt jättegod sallad som Titti gjort och så hade jag med mig ett par flaskor vin. Pratade massor och så såg vi (tyvärr) första delen i medlodifesttjoffset. Och ni som inte såg det, ni missade inget! Men det visste ni väl redan. Fy så skrämmande det är. Hoppas vi slipper skämmas bland de andra länderna sedan.

Det var kul att vara med släkten och skönt att ses. Och liksom Sara tycker så ser jag nog fram emot att träffa de andra jag också, och kanske kommer jag även tycka det är skönt när begravningen närmar sig mer. Vem vet.

Sov hos svärföräldrarna sedan iallafall och åkte hem på söndagen. Efter att ha fått sova några timmar även på söndagen så var jag fit for fight igen.

Fann ett otroligt varmt minne hos Titti. Den här nallen hade farmor förr, när jag var liten. Och den betydde massor för mig! Blev jätteglad när jag såg den. Faktum är att jag glömt bort den, jag som inte glömmer sådant annars.




Vi tittade i fotoalbum också. Hittade detta fotografi på mig, Sanna (bredvid mig), Sara (bakom) och så vår syssling Maria (i mitt knä) som såg ut som en liten docka som liten. Vi befinner oss i Nordsjö utanför vår stuga här på bilden.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Hehe, jag syftade på att jag o Anna aldrig gjort det, fast inte du o jag heller ju, om det var så du menade? ;) mest massa bubbel när du o jag oxå ses ju ;) Pussa

2009-02-10 @ 11:08:16
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Söt liten Thiniz på bilden!

2009-02-10 @ 16:23:25
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback