Macke som kock

Jag vet inte om det var någons kommentar i Marcus blogg som gjorde honom såhär sugen på macke makaroner eller om han kom på idén helt själv.. Men nu står han och gör stuvade makaroner och köttbullar till imorgon. Det var ju i och för sig ett bra initiativ.

Hade tänkt att lägga mig med min korsordstidning för en stund sedan, men så kom karln hem och då fick jag ju sällskap! Men jag fortsatte fundera på detta stora, men vi ska eventuellt städa sovrummet och vända på sängen tillsammans snart så det får bli en snabbvila isåfall. Det kan det ju vara värt för att orka, är helt slut efter allt bakande =P.

Idag blir det inga varma mackor med champinjonstuvning minsann, och nästa gång jag ska göra det så kommer jag absolut att vakta dem tills de är i ugnen! Marcus försökte leka kock igår och gjorde så att de såg rätt oätliga ut... Hans version finns på hans blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback