Många gäster och fina paket

Det blev visst ett stort kalas för Jennie med sång, tårta och en massa nära och kära. Trodde inte att det skulle bli så många på samma gång så en aning rörigt kan manväl säga. Men samtidigt så finns det ju stjärterum om det finns hjärterum, visst! Det är så roligt att Jennie har så många som tycker om henne! Tack alla för att ni kom och för att ni är så gulliga, och förstås tack så mycket för alla fina presenter som Jennie fick. De kommer bli väl använda =)
Nästa år kommer jag dela upp er i två omgångar så jag hinner slå mig ner och prata med er mer också och så att Jennie hinner förstå något av vad som händer hehe.
Jennie fick smaka nåt sött för första gången nu på hennes 1-årsdag, hon tyckte inte om tårta! Lite fikabröd gick ner men det var allt liksom. Ja, det gör ju inget om man säger så.

Kameran ligger hemma hos Alexandra eftersom jag fick ett impulsryck i lördags kväll och åkte in till stan. Glömde den där sen då. Men kom hem sent igår kväll så det blidde inget obl-bloggande tyvärr! Men vi lyckades fota med den gamla kameran utan batteri så presenterna kom med på bild här nu iallafall =)

  

Kommentarer
Postat av: sandra

va fina presenter hon har fått gillar den rosa bilen!=) jag tror att spik mattan kan vara bra har bara legat på den en gång men det vlev nen skön känsla i kroppen jag skickade efter den på www.shaktimattan.se kram

2009-02-23 @ 14:07:10
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: Cessili

Hej på dig Thina, har med den spikmattan och rekommenderar den starkt det ända som funkar på min rygg, underbar.

2009-02-23 @ 15:26:25
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Thina

Den ska jag nog ha framöver med då, verkar toppen!

2009-02-23 @ 15:52:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marcus

Aj, vad skönt!

2009-02-23 @ 16:32:31
Postat av: Andreas

I can see the camera :p In your face.

2009-02-24 @ 00:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback