Morgonen






Så då blev det lördag då, och alla-hjärtans-dag. Vi har haft en mysig morgon tillsammans med kaffe på sängen och paket  =) Nenne bus tyckte att det var skoj skoj med paket, fast ni trodde väl inget annat antar jag.

             


Jag fick ett jättefint kort och en sådan underbar tavla till min samling som ska upp på sovrumsväggen.
Jag gjorde en liten tavla / ram med oss i till Marcus. 

                       




Efter detta sedan blev allt rätt jobbigt och Jennie hade mycket ont i munnen av någon ny tand eller kanske den som redan pluppat ut? Vi vet inte. Hon var så ledsen och detta var nog värst hittills. Men alvedon hjälper iallafall efter ett tag. Känns ju inte överdrivet kul att det är såhär nu med henne första gången hon ska sova borta över natt utan oss. Men samtidigt är vi helt slut och behöver detta för att orka sedan. Hennes farmor och farfar har ju haft barn själva ;) och hon har det bra hos dem så det är inte det jag oroar mig för. Men man vill ju att de ska ha det bra tillsammans nu, speciellt första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback