Not my day..

Rena skitdagen idag, usch och fy. Var mer frusen och slut än någonsin imorse och senare laddades huvudet med värk, härligt. Fick sova ett par timmar mitt på dagen och trots det mådde jag likadant. Nedstämd till tusen och stressad inuti.
Brukar kunna rycka upp mig ganska bra ändå numera, men idag är det något mörkt i mig som vägrar lämna kroppen liksom. Jag har planerat ett tag att jag ska till Alexandra idag och att vi ska busa lite med henne, Theodor och de andra som ska vara med på tupperware-partyt ikväll. Har tvekat hela dagen när det gäller hur jag ska göra!

För att komma iväg måste jag få duscha, det är dock på gång nu för lillan verkar somna. Sen måste vi bort till konsum för att ladda busskort och annat. Sen kan vi komma iväg om mitt huvud och min kropp tillåter det. Jag vill ju så gärna, framförallt för att jag älskar att vara där hos dem. Men jag vet inte hur sjutton jag ska orka åka någonstans idag faktiskt.
Trist, ångest på detta bara för att jag vill ju dit. Synd att det var just idag. Eller synd att jag skulle må såhär just idag.
Dålig är jag med som inte hört av mig förrän på eftermiddagen. Skulle ju varit där nu, ett bra tag innan var tanken. Dumma jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman så ska du inte tänka, förstår ju att du väntat med att höra av dig för att du hoppats att det ska bli bättre! Hoppas självklart att ni kommer men förstår om det inte går!

Puss o kram

2009-02-19 @ 15:46:31
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback