Ont i tassen

Nu är tigern ute i Ålberga och vilar tassen, hur mycket man nu kan vila den om den måste vara i högläge!? Anna har legat på sjukhuset för infektion i handen sedan en ajaj-olycka. Den får hon återberätta själv om. Vet att hon fått gips, dropp och sprutor oså men jag känner mig väldigt frånvarande i det som hänt. Har hela tiden brytt mig och tänkt på henne, det är självklart!, men jag har på något konstigt sätt inte kunnat ta in det hela. Det känns faktiskt jättekonstigt...

Jag kan iallafall meddela att hon nu mår bättre och väntar på att få börja använda handen. Vet inte hur lång tid det kan ta, ska se om jag får veta mer imorgon.

Hoppas nu hon sover gott där ute i storskogen bland alla troll och vilddjur. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback