Promenad och att göra.

Lillan och jag var ute en sväng för ett tag sedan, medan det var ljust. Nu faller mörkret på och det är dags för en del sysslor. Bland annat blir det semmelbak idag faktiskt, jag trodde inte det innan jag gick till affären och fick syn på rackarna som låg där. De såg dock oaptitliga ut (typ torr bulle med konstgjord grädde och säkert minimalt med massa) men semlor i sig blev jag sugen på så jag fick med mig lite mandelmassa och grädde hem. Så nu ska jag ställa mig och baka bullarna... Under gäsningstiderna får jag lov att städa i köket.

Sitter och tittar på fotot på farmor bredvid mig och nej, jag kan inte inse hur det ligger till. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback