Städdag med Jennie

Vi har städdag idag här hemma och lillan hjälper glatt till. Hon hjälpte till på sitt sätt då vill säga och tills att hon blev akut jättesupertrött pch det var dags för en liten eftermiddagslur. Så då fick jag lov att ta min lilla paus och nu ska jag strax fortsätta med vardagsrummet sålänge. Hoppas på att Marcus vill ta en liten utesväng med Nenne sedan för vi skulle behöva duscha (inkl vattenlek förstås) ett bra tag, och i och med städningen på det blir det tajt om tid. Men vi får väl se vad som hinns med =) Herr pappa kanske är för trött för att röra sig senare ;) Han var ju trots allt på jobbet nästan två timmar innan han började.. för att han inte kunde sova. Inte för att jag själv hade valt att åka iväg då iallafall, men det är ju han det!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötast som hjälper till! Duktig kicka!

PUss puss

2009-02-17 @ 14:39:08
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej hej! va stort jennie har blivit! allt bra med er? ursch läste om din farmor tråkigt jag beklagar. Har ni sökt dagis till jennie än! ha det så bra kramar sandra

2009-02-19 @ 07:19:44
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback