H&M Home känns kul!



H&M satsar på inredning! Det gillar jag. Du med? Jag gillar H&M som butik och onlineshop när det gäller kläder och smink så detta lockar mig mycket. Kände att "det här var ju skoj". Blev lite smått överraskad när tidningen damp ner genom brevinkastet i förmiddags. Me like.

H&M Home samarbetar med konstnären Jesper Waldersten och illustratören LiseLotte Watkins och varorna är enkelt sagt väldigt H&M-iga. En del gillar det säkert massor och en del inte alls, som med det mesta. Me like.

De olika stilarna de använder sig av är Graphic, colourful, natural och classic.
Vilken är din favorit? Mycket är ungdomligt, stilfullt, färgglatt och galna mönster, kul!

Kika in på hemsidan för mer koll! H&M Home.





Kommentarer
Postat av: Marcus

"Graphic" är nog min smak av dom där.

2009-02-26 @ 21:22:40
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: freyda

/ okej, men den låten blir nog bra då med :)

jag mår bra. hur mår du nu? kommer tänka på dig imorgon.. kramar

2009-02-26 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback