19 frågor

I brist på annat som inte kräver nån ansträngning =) Cissis frågor..

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Jag var inte det förr, men nu tycker jag om det. Det är ju jag! Konstigt va!?

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Hund och kanin är nog det jag kommer på. Jo, vår kära Sudden (kisse) hade ju humör också!

3. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Har aldrig varit nåt för tecknat faktiskt, men Wallace & Gromit var lite bra.

4. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Verkligen!

5. Är du allergisk mot något?
Laktosintolerant och tål inte nickel i örhängen/piercings.

6. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Helst gör jag det, men är det stor prisskillnad har jag ingen möjlighet nu tyvärr.

7. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Strykning och att göra rent i ugnen, gud så tråkigt!

8. Vilken sport/idrott har du hållit på med som längst?
Usch vad trist. Men ja dans och cirkus.

9. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Ja då kan man ju göra det man vill och sånt ger ju stor glädje.

10. Står du helst framför eller bakom kameran?
Framför! Men har på senare tid börjat intressera mig för att fota också.

11. Sjunger du i duschen?
Förr ja. Nu nej, men överallt annars.

12. Tar du några vitaminer/kosttillskott?
Blir sjuk av det. Jo!

13. Vilken sorts frukt åt du senast?
Mandarin, citron

14. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Nej, det kan jag inte minnas.

15. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Kvittar väl vilken hårfärg :S

16. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Frukost o paket på sängen av älsklingen och sen en mysdag med god mat och kanske nån film.
Stor fest med vänner är också ett roligt alternativ förstås!


17. Brukar du handla på kredit?

Nej

18. Har du någon gång handlat på Gekås i Ullared?
Ja

19. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Dricka vatten och helst sova bort huvudvärken om lillan tillåter.


Då säger jag detsamma att alla som känner sig manade att göra "utmaningen" kan göra det =)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag lånar kanske den där listan, kul! kan behöva lite roligt i min blogg, vi har fått missfall, så det är lite dystert här. jag hoppas allt är bra med er. kramar

2009-02-12 @ 23:29:10
URL: http://violfugde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback