Alexandra

Sötisen Alexandra kom hit idag (Theo du har varit saknad idag, tro inget annat!) och hjälpte mig lite med Jennie. Busade, lekte och gosade gjorde de och så gick vi alla en kort promenad innan matlagning och så vidare... Tack för idag, skönt med sällskap.

Ja, bilderna talar väl för sig själva men om ni inte förstår trots våra superdupersnygga håruppsättningar så kan jag tala om att vi har båda toningen ala mörkbrun i håret! Tjooo, tre kvart och en proffsfotografering senare och så var vi förtrollade. Efter-bilder glömde vi bort att ta men jag tar några på oss imorgon istället så ska ni allt få se.







Sandriz och Nenne myser i soffan efter Sandriz-dusch och Nenne-sovstund. Jag tror att de pratar om Jennies söta små tår! Hörde något om att hon har söta tår iallafall.. hihi. Gulliga ni! Du är så fin med Jennie Sandra!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mmm Nennes tår är sååå söta såååå!!!

Hade super mysigt tack för en toppen dag!

Puss o kram på er o Thiniz vet du vad..?

IDAG ÄR DET FREDAG!!!!

2009-01-23 @ 12:39:44
Postat av: Milla

Hej gumman

Kan du ringa mig när du ser det här....

Har ringt dig men inget svar!



Jag älskar dig!

2009-01-24 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback