Fest och dåligt besked

Vi är ännu kvar i Linköping. En riktig latdag har vi haft, skönt! Hade jättekul igår hos Carro där vi ju firade hennes och Susannes födelsedag. Trevligt folk, mycket bubbel och dricka. Blev utgång med en stund och Marcus kom och hämtade oss efteråt. Jag sov hela förmiddagen idag. Så sjukt trött man blir när det blir sådär sent!
Bilder från partyt kommer nog när jag kommer hem sedan, eller imorgon.

Har ätit mat, fikat, sett på film och såklart busat en hel massa med vår lilla fina tjej. Hennes farmor och farfar är nu iväg på libanesisk middag, spännande! Och vi ska plocka iordning för att åka hem till missarna.

Jag mår inte så bra just nu, eftersom farmor inte mår bra. Känner mig så hjälplös och tankarna är ett enda virrvarr i mig. Minnen blandas med hemska tankar om det som kan hända nu. Håll tummen hårt för min farmor är ni snälla. Jag kan inte förlora henne nu. Hon är sämre. Nersövd och i respirator för att hon har så svårt med andningen. Fan det här är fruktansvärt och jag lider så med henne.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Gumman! Alla tankar till er. Jag håller verkligen tummarna

2009-01-11 @ 19:32:19
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänker på dig massor gumman o finns här för dig!

Håller tummarna stenhårt!!!!

Massa massa kramar

2009-01-11 @ 21:39:55
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback