Ikväll, imorgon, igår

Den här sena kvällen har bestått av packande inför imorgon då vi åker till Jennies farmor och farfar och inslagning av presenter till Susanne, Carro och Lise-Lotte. L-L fyllde i och för sig för längesedan nu men hon fick ju ingenting av mig stackars liten. Så nu ska hon få en liten söt present av mig för att hon är så go.
Lise-Lotte kommer in till Linköping imorgon och så ska hon och jag göra oss lite snygga ihop förhoppningsvis, och gå på födelsedagsparty hos Susanne och Caroline som fyllde år i förrgår. Det ska bli superkul!
Marcus och Jennie ville vara där i Linköping också, det är bra.. då har de lite sällskap och trevligt medan morsan är iväg och blir glad i hatten. Oj, vad roligt det ska bli att kalasa lite =) Det blir inte av så ofta. Och det är ju bra så.

Några bilder från igår kan ni förresten se i Alexandras blogg då hon var duktig och hade framme kameran en stund och lyckades fota oss alla. Jag vet, Nenne och Theo ser ut att inte vara polare, men det är dem... de vet inte om det än bara.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback