Middagssova

Oj, vi somnade efter maten! Vi tänkte vila lite både jag och M när Jen ville sova. Och vad vi somnade och sov hårt! Jätteskönt, även om vi är väldigt sega nu men det gör ingenting.

Jennie var med sin käre far på vårdcentralen förut idag och doktorn fick ta en titt på ögat som krånglar. Det rinner var, klibbar igen ögonlocken och kliar på henne och det ser ju ganska irriterande ut även om jag vet att det inte är någon fara med det. Men det är lite bättre idag också och läkaren verkade inte ens tro att det var bindhinneinflammation igen som jag trott. Det kvittar ju vad det är eftersom det snart går över också. Fick lite saltlösning och kompress att tvätta med. Bomull var tydligen inte det bästa men om man vill använda det bör man koka upp vattnet innan och låta svalna lite.

Nu har jag fått i mig en kopp kaffe, mums! Lägger in ett inlägg om filmen Juno med som jag lovade. Skrev det häromdagen. 

Ha en trevlig fredagskväll nu!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt att sussa:D.

Skönt att det är bättre med pluttans öga!

Puss o kram

2009-01-16 @ 21:52:43
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback