Nissar firar jul

Eftersom jag är i stort behov av att blogga för att underlätta sinnesstämningen hos mig själv så funderade jag precis vad jag ville blogga om. Kom bara på att jag ville skriva om något glatt eller sött. Så jag lägger in detta inlägget då:


Anna via MSN...

"Nisse hälsar.. han verkar vara lite betuttad i dig som man säger... Du är hans favorit säger han"

Nisse är en mycket god vän till oss, främst till Anna förstås då han varit den som stått henne närmast sedan hon var en liten skit! Ja, så är det. Han följer hennes liv troget och även om hon inte ger honom en kram varje dag som hon säkerligen gjorde förr så älskar hon honom gränslöst. Han är väldigt snäll Nisse, söt också och ganska tyst av sig. Ja, och som ni förstod tycker han rätt så mycket om mig också vilket förstås är ett stort plus! Men han är gammal och sliten och lite trasig liksom... Men inte i själen, där är han hel och ren. Han har ett hjärta av guld också, och det är det faktiskt inte alla som har!

Som ni kan se här nedan så firar ju förstås Nisse jul också, han är ju en liten Nisse!

 

Kommentarer
Postat av: Anna Hofström

Hi hi hi! Jag älskar dig!!

2009-01-15 @ 00:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback