Så hjälplös

Blogginläggen är få mot förut. Har knappt några ord att skriva. Jag känner mig trasig. Vet inte om det kan vara rätt ord ens. Vet ingenting, vet inte hur jag känner. Jag kan inte ens skriva ner känslorna på papper, som jag brukar för att det hjälper. Mår faktiskt så otroligt dåligt just nu. Klarar inte av det här alls. Så oväntat, så plötsligt och allt är illa. Det blir ingen förbättring, det verkar snarare tvärtom. Hur ställer man in sig på att min farmor och nära vän kanske inte kommer finnas kvar? Jag klarar det inte, verkligen inte. Kan hon inte få en chans till... Saknar henne så. Vill bara vara hos henne, fika med henne, prata en massa strunt och allvar med henne, krama henne, finnas för henne, se henne vara pigg och glad - som alltid. Jag har så mycket minnen och framtid att prata med henne om, att dela med henne. Hur ska det här gå. Vill inte att hoppet ska minska såhär hela tiden. Svullna ögonlock och bultande huvud, jag gråter för att jag är så rädd att förlora henne. Hon står mig så nära och i tankarna är hon precis hela tiden. Vill inte få beskedet.. Det kommer ta så hårt. Har massor mer att säga henne, har så mycket mer kärlek att ge henne. Hon måste stanna. Här hos oss.


Jag hoppas att hon håller sig hårt fast, vi hjälper till.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh gumman då.. önskar jag kunde göra nått, ja önskar jag kunde trolla ju!!!!

Känner sååå med dig.

Massa pussar o kramar

2009-01-13 @ 22:23:56
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej gumman!

Jag forstar att du ar ledsen....

Snart kommer jag hem sa kan vi prata med varandra!

Jag saknar er massor!



Pussa Nenne ifran mig!

2009-01-14 @ 04:34:31
Postat av: Christina

kramar

2009-01-15 @ 00:00:05
Postat av: Jessan & Milo

Tänker på dej!!

2009-01-15 @ 15:47:47
Postat av: Pernilla

gumman, min söta. önskar att jag kunde säga eller göra nåt som gjorde att allt bara kändes bra igen.



VARM kram

2009-01-16 @ 13:30:09
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback