Semesterfolk

Det är skönt när man vaknar på morgonen och något gör en så glad! Milla har skrivit i sin blogg och hon har kommenterat. Jag vet, det där med bloggskrivande för hennes del är rätt stort när hon är hemma också. Fast jag tycker att hon har blivit bra duktig på att få iväg inlägg minsann.
Hur som helst, det var härligt att gå in på datorn och bli glatt förvånad och det var härligt att höra ifrån Milla lite igen. Saknar henne så mycket.

"Tack for att du skriver i min blogg!
Det ar roligt att lasa vad jag gor!! "


Haha! ;D


Tror minsann att Freyda med kärlek kommer hem från Teneriffa idag. Har tänkt mycket på dem med förstås och hoppats att de haft det superbra och mysigt. Och det tror jag allt att de har! Ska bli spännande att höra om det..

Och så undrar vi faktiskt Mattias när du har tänkt att komma hem från Thailand? Vi klarar oss inte utan dig mycket längre till ska du veta ;D Vi måste ju se knäppa filmer och ja, jag vet.. äta thaimat. Det är du väl sugen på nu? hihi.




Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tycker faktist att det är jätte rolit att läsa ad jag gör!

Me nu skulle ja vilja åka hem!

Det känns som om jag kan det här nu!

Nu måste jag gå ha det så bra!

Puss puss

Jag saknar er!

2009-01-15 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback