Sista gången?

Pappa och Catarina kom förbi en stund idag efter sjukhusbesöket, de stannade bara en kortis tyvärr. Pratade lite med oss och Nenne, och kollade in nya tv:n på plats.

Ett tag efter att de varit här kom Britt, Diane och Sylvia hit. Sista gången vi får se Sylvia och hennes mamma antagligen. På fredag lämnar de Sverige och kylan, och ska via en omväg till USA, vidare hem till sommaren i Nya Zealand och njuta av bl.a. värmen och Sylvia av sin lila bil förstås, hihi coolt =)
Känns ju inte för kul att det var sista gången... Att de åker hem nu. De kom ju nyss! När (om?) vi ses igen kommer Jennie vara stor. Hon kommer nog sakna Sylvia massor nu, det tror jag det! Vi kommer göra det.
Mysigt att de var här idag. Till nästa gång jag träffar dem.. (träffar Diane kanske jag ska säga för Sylvia kan ju svenska)ska jag kunna mer engelska! Så det så! För hon är ju jättemysig och så trevlig så det är jättetråkigt verkligen att jag inte förstår allt och inte kan säga det jag vill.

Vi har sett på film ikväll, den ska jag berätta om för den var annorlunda och cool trots tyngden i ämnet det handlade om. Kommer tillbaka om det, nu ska jag sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback