Sovmorgon och finbesök

Åh, så skönt det var att sova hela förmiddagen! Ja, det är helt sant! Jag sov ända till nästan kl 12,30. Där kan vi prata om att ta igen förlorad sömn för denna veckan. Nu känns det som att jag kan leva mig igenom helgen också, helbra ;)
Marcus har ju varit f-ledig idag så han och Jennie har haft en massa pappa-o-dotter-tid, och sådant gillar vi allihop.

Pernilla har varit här idag så vi har fikat och bubblat ett tag. Jennie fick en julklapp av henne och Macke också, så himla snälla o gulliga (läs: totalt underbara) alla är mot vår tös och det var en finfin klänning som låg i paketet. Vår lilla tjej gillar ju mjuka paket väldigt mycket (preciiiiis som sin mamma) nämligen så det blev perfekt! Tack snälla!





Maten idag blev köttfärssås och spagetti, supergott och starkt, och efter det en mycket skön promenad med med kära sambo och vårt älskade barn. Det var verkligen jätteskönt ute så det blev en lite längre sträcka än jag tänkt innan. Och jag är inte den som älskar att promenera direkt... Fast tillsammans med familjen sådär är det ju ganska mysigt ändå.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Tack vännen, ni är oxå totalt, fantastiskt underbara=) är glad att ni har kommit in i våra liv=) nej, men jag fick mig verkligen både en och två tankeställare av att få prata med dej, och det kändes riktigt SKÖNT efteråt.

Köttfärssås och spaghetti lät med gott, en av mina stora favvosar;)



Hoppas du får det riktigt kul imorgon nu sötis=)



Megakramar

2009-01-10 @ 02:04:04
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback