Vi ger inte upp..

Det ska väl inte vara så lätt att leva. Man måste gå igenom de mest hemska sakerna, det bara är ju så. Men tänk om det där hoppet faktiskt ljusnar snart, tänk om det faktiskt sker ett mirakel och tänk om det faktiskt går vägen detta. Det ser så mörkt ut, men jag ger inte upp. Vi ger inte upp. Jag skickar tankar och styrka hela tiden. Kanske är det därför jag själv är så svag och sjuk nu.. Isåfall är det bara bra om det skulle fungera. Men det är väl en önskedröm. Det tråkiga är att jag inte kan vara hos henne just för att jag är sjuk. Hoppas att nallen ger henne styrkan och kärleken från mig och jag hoppas nu att den för tur med sig som tanken var när jag lämnade den där... Den sitter hos farmor med ett meddelande ihoprullat på magen som jag hoppas att hon snart ska kunna få läsa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback