2008-lista

Ett tidsfördriv och intressant läsning för mig om du kopierar och svarar. Kommentera om du gör det! :)


Har ditt år 2008 känts överlag, bra eller dåligt?
Har bestått av så mycket vackert och även hemskt men i överlag är ordet Fantastiskt!

Gjorde du något stort i år som du aldrig gjort förut? Ja, ett par saker men det största är att jag fött barn

Känner du någa nykomlingar för det här året? Flera stycken små liv som jag tycker mycket om

Har någonting i år fått dig riktigt lycklig? Jennie får mig lycklig varje dag

Har någonting i år fått dig väldigt ledsen? Ja verkligen men jag klarar det

Bästa semesterminnet 2008? Vår första semester tillsammans med Jennie. Jag, Marcus, Jennie, Max och Minus på landet, jättemysigt!

Sämsta semesterminnet 2008? När Minus slet sig ur selen och jag blev jätterädd att inte få tag i honom, men det gick bra som tur var!

Finns det något du ångrar från året som varit? Nej, visst kunde man ha gjort en del saker annorlunda men jag går inte runt och ångrar mig

Har du någon låt som har känts speciell för dig i år? Låten jag valde till min morfars begravning som betyder massor (och stämmer med hans och min relation när jag var liten) textmässigt. "You raise me up" - Josh Groban.

Vad är det roligaste du har gjort i år? När jag sjöng i Jesus Christ Superstar

Bästa känslan för i år? Jag är mamma!

Har du något nyårslöfte inför det kommande året? Jag har aldrig löften inför nytt år men jag har bestämt mig för att försöka må bättre och få bort en del "måsten" på den nivån de är nu inom mig. Ska också börja träna mer regelbundet.

Hur ser du på det nya året? Jag tror att det blir ett toppenår och jag ska försöka göra mitt bästa för det. Jag tror på det här året som kommer nu. Lite sorgligt är det dock då 2008 alltid kommer vara så speciellt för oss. Men vi minns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback