Dyraste påladdningen nånsin!

Idag har jag varit hemskt trött hela dagen. Så jag har sovit två korta stunder på dagen när Jen har sovit, och man blir bara ännu segare. Känt mig sjuk och konstig fast jag inte är det. Huvudvärk.Men vi har myst och busat, och ätit varma mackor både jag och Jennie. Gottit =)
Jobbig kväll med att lillan haft ont pga den där tanden som precis kommit. Men kvällens avslut blev ett bad med älsklingen, varmt och skönt med tända ljus. Men oj så trötta vi blev!

Funderar över morgondagen i stan. För det första behöver jag kunna flyga egentligen eller trolla ryggen stark och så jag inte har ont - det är så svårt att åka iväg själv med lillan när det är så. Sen skulle jag behöva pussla lite och behöver verkligen ta med mig Cervera-checken till stan eftersom de tydligen ska lägga ner! Trots det sålde de ut checkar innan jul, varför då? Vi fick det av mamma och Christer. Så nu måste de fixa detta.Ska också ordna födelsedagspresenter till ett par vänner (syskon) som fyller år imorgon och har sin fest på lördag. Men det får verkligen bli en snabbsväng på stan för min rygg pallar inte ens det egentligen. Sen tänker jag slappa i Alexandras soffa eller på golvet med Nenne o Theo ;D och Sandriz förstås! Och kaffe vill jag ha! ;)

Jennie har gått riktigt bra med sin gåvagn idag helt själv. Hon blir ju arg när hon måste vända vagnen och hon inte kan det men annars så ser det söttit ut =) Eller hon är rätt söt som arg med förresten. Hon blir också vansinnig om jag tar bort henne från vagnen, och visst får hon leka bäst hon vill men man måste ju äta också ibland!

Comviq har dragit 195 kr x 6 från mitt konto. Ändå hade jag ringt dem imorse för att jag var rädd att det skulle bli så om jag försökte igen. Sidan fungerade inte så laddningen gick inte igenom. Men pengarna drogs visst ändå! Usch, så jobbigt. Blev helt livrädd när jag såg det. Men det måste de väl lösa imorgon får jag innerligt hoppas!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du måste nog ringa Tele2/Comviq för att de ska fixa det där. Ha det så bra idag!

2009-01-08 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback