Koh Samui

Igår åkte Milla till Thailand, till Koh Samui som är en mycket vacker ö i sydöstra Thailand. Hon åkte vid fyratiden och det skulle ta ungefär 14 timmar med flyg tror jag. Nu ska de bara njuta och ha det helt underbart tycker jag!
Marcus säger att de har åkt till Kossa Mu. Uttalet är egentligen Kossamoj ;)
Det känns jättetomt att hon är borta! Bara det att det inte går att få tag i henne liksom! Det låter kanske lite konstigt eftersom vi inte bor i samma land annars heller men vi pratar ju jämt och nu kan vi inte höras av. Hoppas att hon hör av sig något iallafall. Helst flera gånger då jag även uppdaterar hennes blogg medan hon är iväg. Eller jag ska försöka, det är ju inte lätt om jag inte får veta något om hur de har det förstås! =) Välkommen in dit.. supermilla.blogg.se


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback