Nyårsafton 2008

I'm off colours today, om man säger så... Jag vet inte riktigt varför men det kan ju vara så ibland. Imorgon vaknar jag säkert pigg som en lärka och glad som en sol! Det tror jag det.
Sitter och saknar Nenne Bus massor just nu. Det låter ju som att hon inte är hemma men det är hon men hon sover ju! Jag känner ett extremt behov av Nennegos nu. Men jag får minsann vänta, ska iallafall gå in strax och kika på henne....



Nyårsafton var bra, mysig och rolig. Vi åt plankstek som blev kanoners och efterrätten vill man ha några till av. Helst nu!
Spelade presentspelet, det var kul och hetsigt som det ska vara =) Busade med Jennie och hon var så fin i sin klänning hon fick i julklapp av farbror Robban och Camilla. Jennie var med vid tolvslaget, som om hon hade väntat på det hon också! Hon brukar aldrig vara vaken då annars. Men hon vill ju aldrig missa saker så jag förstår henne. Det var iallafall helt underbart att få fira in det nya året med vår lilla älskling =) Kunde inte kännas bättre.
Anna och jag sjöng lite karaoke och strax innan läggdags testade Anna lite Wii. Men det blev dags att sova då, eftersom hon skulle upp tidigt och jobba. Jag kan meddela att jag inte märkte att hon gick upp och åkte härifrån ens, så trött var jag. Men det får man ta första dagen på det nya året.

Här följer klickbara bilder från gårdagens firande.

   
  
  
  
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback