Besök i baracken

Jag och Jennie hängde på Anna med bussen in till stan idag för att hälsa på mormor i baracken. Hon bor ju tillfälligt i en barack nu när de renoverar hyreshuset hon bor i och har bott i sedan jag var mini. Efter detta kommer hon även byta lägenhet till en tvåa (pga den extremt ökade hyran) i samma hus fast längst ner. Sorgligt men bra ändå!
När vi kom till stan tog jag visst fel buss, hmm.. Det är ju den som går till flygplatsen man ska ta numera och inte den som går till Rambott. Jaja, det blev ju bra ändå då jag gick av vid Johannes k:a. Och jag hade ju kunnat gå från stan så men var lat!
Mormors tillfälliga hem var inte alls litet, tråkigt och kallt som jag föreställt mig. En barack liksom, det låter ju inte värst roligt men jag skulle mer än gärna bo där ett tag - det var supermysigt faktiskt!
Mormor blev så glad att vi kom och hon tog även hand om Jennie ensam en timma medans jag och Marcus senare på kvällen åkte iväg.... Det var första gången och det gick så bra så.

Jo, jag hade efter att ha fått panik och förtvivlan igen kommit fram till att jag ville åka in till sjukhuset trots att farmor är nedsövd. Min faster övertalade mig att inte åka ensam, efter att jag ringt till henne när jag bröt ihop på dagen, så därför fixade jag Nennevakt och Marcus följde med. Det var skönt att han följde med trots att allt gick bra.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur söta strumpbyxor har Jennie då:P?

Och klänning för den delen:D!

Puss o kram på er!

2009-01-16 @ 10:24:14
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback