Spontanitet

Morgontrött, men jag mår faktiskt en aning bättre idag och ändå är det bara morgon än (då man annars brukar må värre)! Febern verkar hålla sig borta och jag har inte alls lika ont i kroppen. Tog visserligen värktabletter inatt men det var ju några timmar sedan nu och borde väl inte hjälpa fortfarande!? Hoppas, hoppas att jag blir frisk snart! Då ska jag åka till sjukhuset.
Morgonen har gått bra, väldigt bra mot förväntan eftersom jag inte är så sjuk som igår. Vi har ätit frukost jag och Nenne bus och lekt en del. Nu tänkte jag faktiskt försöka sova en stund till (i samma stund som jag skrev det hörde jag Jen inifrån hennes rum - så hon ville nog inte sova...).

Tänkte iallafall att jag skulle berätta att jag gjorde något roligt i fredags. Jag var extremt impulsiv för den kvällen. Jag och Alexandra babblade på msn och hon skrev att hon skulle ta ett glas vin. Jag tänkte att det skulle ju vara trevligt att ta ett par glas tillsammans och hon frågade om jag inte borde komma (sådär halvt på allvar - halvt på skoj som vi gjort några ggr). Impulsiva idéer är rätt svårt att göra verkliga när man har barn så det minns jag inte när jag gjorde senast. Det slutade med att jag pratade snabbt med Marcus och bussen gick ca 5 min efter det med mig i! Klockan var över 22 på kvällen när jag for iväg blixtsnabbt! Det kändes kul att få göra så en gång och vi hade trevligt. Pratade strunt och allvar och jag mådde bra av att ha Sandriz-sällskap och henne som stöttade när ledsna tankar infann sig. Hon är dessutom en tjej som får mig glad bara av att göra mig sällskap.
Det var skönt att jag kunde tänka på annat en kväll. Mest annat iallafall. Jag sov där och sov så bra, och dagen efter vaknade jag till sötisen Theodor som jag saknat.
Men OJ vad jag saknade min Jennie innan hon och far sin dök upp där för att umgås och äta lite mat med oss.





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Blir glad av att vara med dig med;)

Krya på dig!!

2009-01-20 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback