Igårkväll

När Titti och Pierre skjutsat hem mig efter turen till sjukhuset så följde de med upp och fikade ett tag. Vi spelade också bowling på Wii och de testade lite Wii Fit med. Det var roligt att de var här!

Igår på kvällen mådde jag så himla mycket bättre än jag gjort på flera dagar nu. Jag var sprallig och gladare och kände lust till saker. Hade samtidigt tanken på att det lär återgå till vanligt idag om inte lyckliga besked får höras. Jag passade på att få må bra den tiden jag kunde det och det var en bra kväll, med Sandriz =) Sandra ringde så vi umgicks via telefon i några timmar men det var så mysigt så. Saknar den tjejen en hel massa nu, det var flera veckor sedan vi sågs faktiskt.

Inga lyckliga besked idag, inte heller några sämre besked. Läget är väl som igår med farmor. Pappa och Cat var där idag. En aning bättre tyckte nog pappa ändå att det såg ut mot sist han var där.. Men det var ju några dagar sedan också och då var hon ju riktigt sjuk. Fortsätter hoppas och tänker hela tiden på henne...


Här är jag och min faster Christine "Titti"

Kommentarer
Postat av: Sandriz

Saknar dig med gumman!

Det var iallafall super mysigt att prata strunt igår:D!

Hoppas du får glada nyheter snart.

Massa kramar

2009-01-06 @ 22:00:45
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback