Mysigt med besök

Svärföräldrarna har varit här idag, trevligt som alltid och så mysigt när de kommer och hälsar på. Det blir inte så ofta tyvärr. Jennie hade jättekul och busade med sin farmor och farfar. Innan hon ville sova satt hon i sin farmors knä jättelänge och bara kopplade av och myste, såg så sött ut så! Hon brukar aldrig vara så lugn om kvällarna nästan, hon vill ju för det mesta busa och vara uppe länge - hmm, som mamma och pappa. Vara uppe länge alltså.
Efter en stund gnällde hon lite och fick välling av farmor som sedan gick in och lade henne, och gissa vad! Hon somnade för natten, så himla skönt att det gick så lätt idag.
Jennie fick julklappar förut med, så kul =) Av familjen Lehmann. Jättefina kläder och två pekböcker!

Britt och Johnny hade med sig köttgryta och så fixade vi ris och åt tillsammans med, gött gött. Fikade och spelade lite Wii också.

Inget nytt om farmor, hon fick tyvärr vara kvar på intensiven. Men det kanske jag har nämnt jag vet inte.. Är lite virrig nu, stämningen är mörk i mig.. känner mig så himla ledsen över det här med farmor. Jag är så rädd =( Jag vet att man aldrig blir beredd... och jag vet att hon är gammal...  men jag klarar inte av det nu och hon borde få må bra i många år till!!!
Jag ska inte åka till henne imorgon som jag tänkt. Nu vill de tydligen inte att vi ska hälsa på knappt =( Hon är för dålig verkar det som. Min faster skulle dit imorgon, och det förstår jag att hon vill. Så jag skjuter på mitt besök till på tisdag och hoppas att det är ett ok beslut... Även för mig.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Håller tummen för din farmor. Det blir säkert bra med henne! Kram

2009-01-05 @ 08:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback