Vintersjuka

NU vet jag vilket helvete den där vinterkräksjukan innebär kan jag lova! På nåt sätt trodde jag inte att jag skulle få den nångång då jag klarat mig så bra undan i många år. Men inatt startade helvetet... Och nu börjar M känna nåt med. Hur ska detta gå. Jennie ska till sin farfar (o farmor men hon jobbar) imorgon pga detta. Som att jag inte redan saknar Nenne massor.. har inte blivit mycket gos och bus den här helgen inte. Men hon har haft en riktig pappa-helg iallafall så de två har de då inte gått nån nöd på. Är väldigt glad iallafall att Johnny kunde hjälpa oss.

Håll tummen nu för oss att vi blir friska snarast.

Kommentarer
Postat av: Christina

Oh fy... =( Krya på er!

2009-01-25 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback