En kärlekens dag

En dag i Linköping... hade datorn igång på köksbordet men skulle bara gå förbi den för att hämta något till vardagsrummet. Stannade till och backade några steg. Jag hade sett något på skärmen! Så glad jag blev hihi =)


Nu är vi inte så aktiva med att fira halvårsdagar längre, men egentligen borde man fira så mycket man bara kan i livet! Så vem vet, kanske blir det lite extra mys ikväll ute i stugan...
Idag är det ju den 2 juli 2009, vilket innebär att jag och Marcus har varit ett par i 8 år och 6 månader. Och för att erkänna hur länge sen det var vi förlovade oss (utan att ha gift oss) så var det faktiskt sju o ett halvt år sedan nu, men ingen som friat än! ;) Nävars, den dagen vi kan få det som vi vill ha det under den lyckliga dagen.. då blir det av och det är värt att vänta på. Eller så kanske vi gör det i smyg på 5 min, vem vet ;)

Jag älskar dig Marcus.

Kommentarer
Postat av: Milla

Inte får ni gifta er utan Milla, det fattar ju vem som helst!!!

Milla SKA vara med. Haha

Ha det så mysigt nu! Men ingen 5 minutare....

Älskar dig!

2009-07-03 @ 00:08:07
Postat av: Hella

den 2/7 firar nicke och jag 9 år iår. :D

Grattis till er och oss :P

2009-07-03 @ 19:57:25
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback