Grillväder!

Idag har vi mest slappat, eller nu ikväll iallafall. På dagen ägnade jag många timmar åt att skriva in mig på ett par bemanningsföretag (har en del kvar då som kan förstås...) medan Marcus hade pappadag i stan och inhandlade ett par öl på systembolaget med Jennie ;p.Vi åt grillat med Matte på besök, det var gott och jag åt nog kött för imorgon med! Så jag är inte hungrig om man säger så.. Men törstig! Vill ha nån osöt läsk! Men det finns väl inte att få tag på minsann! Oj, nu kom jag att tänka på det goda jordgubbsvattnet i London som jag älskade och köpte en hel del av när jag var där! Tänk om det fanns här, vad jag skulle hälla i mig vatten!

Har varit så himla trött idag och nu ikväll fick jag till och med gå o lägga mig ett tag o läsa för att se om jag skulle orka vara vaken något mer, ja och nu sitter jag ju här. Hur deprimerande situationen än är i min bok just nu så blev jag väl lite mer utvilad. Så pass att jag orkar se en film med min kära nu iallafall ;)

Igår var vi och grillade på campingen här borta där Tessan o Erik hade ställt upp sin husvagn för ett par dygn, det var trevligt och de såg ut att ha det riktigt mysigt med sitt hus-på-väg.




Kommentarer
Postat av: Hella

det är väl inte så svårt att göra eget jordgubbsvatten!?



Jo du finspångsrocken är ett återkommande evenemang på sommaren där "nattklubben" No1 har en uteservering och scen på torget, 5-7 band spelar, massa olika rockstilar och det brukar vara 3-5 "lokala band" och sedan 1-2 dragplåster. Igår var det Scar symmetry. :D

2009-07-19 @ 14:10:18
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback