Lite mera från stugan förstås! =)

Här kommer lite mer bus från tiden i stugan. Det var väldigt viktigt att vi fick en sittvagn att ha därute, jag menar vad skulle annars Jennie dra omkring på när vi var ute o gick? Dags att plocka fram dockvagnen kom jag på! ;D Kanske blir något lättare, men säkert inte lika roligt! Blåbär är verkligen ett stort intresse hos Jennie - visst trodde jag att hon skulle tycka om det massor, men hon är galen i dessa små nyttiga underbart goda bär! Mer plask och lek förstås, och så en bild på vår svarta vän ute i gräset. Det gick inte att rädda pippisen, den var sjuk på något sätt. Den fick vatten och brödsmulor in i det sista och en värdig fågelbergravning av oss. Men sorgligt var det faktiskt när han dog.



Kommentarer
Postat av: Christina

Underbara bilder på skruttan! =D Stackars pippin dock, men det är svårt med fågelungar. Skulle gissa på att den ändå svalt ihjäl, de behöver ju massor med mat när de är så små och gissningvis mycket protein med tanke på att de växer, men är inte lätt för oss vanliga svenssons att hitta tillräckligt och rätt sorts insekter för det... =/

2009-07-16 @ 18:26:50
Postat av: Thina

Ne =( Visste inte alls vad jag skulle göra =(

2009-07-16 @ 22:57:15
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback