Dagens...

Ett såhär fint kort kan man ta när-man-inte-vet-att-man-fotar! ;)



För att hoppa över senaste tiden lite snabbt och bara ta en snabbis about the day så måste jag iallafall säga att jag haft det superkul i Göteborg och jag berättar mer imorgon, om inte värmen i den här lägenheten tagit kål på mig då.
Gick upp tidigt som vanligt men vi gick ut rätt snart på en kortispromenix i den underbara solen. Glömde solhatten till stumpan återigen men hon blev som vanligt nerkladdad med solkräm förstås. Usch, så hon svettas hela tiden lilla hjärtat.. hon är inte lika glad åt värmen som sin mor.

Vid affären väntade vi på min mamma som skulle komma idag. När hon kom med bussen gick vi in på Ica och handlade sommarkäk ala sill o potäter typ. Lite annat gott också som gravad lax, nybakade baguetter och jordgubbar. Sen har vi gottat loss på balkongen mest idag och Jennie var ute på ännu en promenad, fast då med mormor.

  


Nu är det riktigt hög tid att sova ser jag på klockan. Vi har sett en lite kul film ikväll jag och älsklingen. "Mini's first time". Vet inte riktigt om jag kan säga vilken genre den tillhör men iallafall med delen komedi i. Dock mörk och något speciell!


Kommentarer
Postat av: Marina

gott med jordgubbar, hoppas ni har det bra i solen.

2009-07-01 @ 14:55:30
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Marcus

Snyggt fot-ografi!

2009-07-02 @ 08:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback