Glamour och selleri!

Hej hopp! Har städat "lilla delen" av lägenheten noga idag. D.v.s. lillans rum, duschrummet och hallen där emellan. Skönt att ha det avklarat nu inför imorgon då jag ska städa resten. Annars idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, fick huvudvärk och ont i öronen efter jag och Jennie varit ute på promenad mellan skurarna i den hemska blåsten. Men nu är det väck! Blev jättehungrig nu på kvällen så jag kokade lite fullkornsspagetti och blandade det med selleri och pastasås. Det var okej, men jag är inte överdrivet förtjust i selleri. Men nu är magen glad och jag ska sova.




En glad överraskning damp ner i brevinkastet idag. En Glamour-tidning med meddelandet att jag är en av de utvalda som får prova tidningen i tre månader. Så roligt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Trevligt med lite läsning. Kram

2009-06-04 @ 23:03:18
URL: http://volfudge.blogg.se/
Postat av: tezzan

jag fick oxå den tidning igår med samma erbjudan ;)

2009-06-05 @ 09:29:11
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback